piątek, 22 lipca 2016

Pizza


Mam dzisiaj dużo wolnego czasu i postanowiłam że zrobię pizzę, bo dawno już nie jadłam, a chodzi za mną już od tygodnia. Raczej nie jadam pizzy na mieście i bardzo rzadko ja zamawiam. Wolę zrobić ją sama w domu. W pracy rozmawiałam z koleżanką, że mam zamiar właśnie dzisiaj zrobić pizzę, a ona powiedziała, że dosłownie wczoraj robiła pizzę według nowego przepisu i bardzo jej smakowała. Oczywiście nie omieszkałam zapytać o przepis i mam!! Jestem bardzo ciekawa czy mi tak samo jak jej, ta pizza przypadnie do gustu. Ten przepis, to pizza z kurczakiem i warzywami,

 ja natomiast najbardziej lubię pizzę z pieczarkami, warzywami i serem, a do tego sos czosnkowy, który oczywiście tez sama robię. Nie ma nic prostszego do wykonania niż sos czosnkowy. Dwie łyżki jogurtu naturalnego, łyżka majonezu, dwa ząbki czosnku przeciśniętego przez praskę i szczypta soli. Mieszamy i wuala, domowy sos gotowy. Coś czuję, ze dzisiaj będzie uczta. Zrobię pizzę i zaproszę przyjaciółkę by oceniła wykonanie i smak pizzy:-) Może Wy macie jakieś sprawdzone przepisy na pizzę? Jak, tak, to puszcie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz