piątek, 1 lipca 2016

Kryminalne zauroczenie

Dobra bo się rozpisałam a dzień mija. Uszykuję sobie wszystkie potrzebne rzeczy i jadę na działkę. Tam to sobie spokojnie odpocznę i tym razem poleżę w cieniu z dobrą książką. O właśnie, możecie mi polecić jakąś fajną kryminalną książkę, bo ostatnio czytałam tylko kryminały, których kiedyś nie lubiłam czytać. Teraz już w ciągu tygodnia przeczytałam 4 kryminały, bardzo się wkręciłam i teraz będę czytać właśnie kryminalne książki. Na działce mam prąd, więc spokojnie mogę do późnych godzin czytać i nie martwić się, że za chwilę będzie ciemno. Wezmę jeszcze cieplejszy koc, bo wieczory mogą być chłodne, a nie chce się w pierwszy weekend przeziębić. Dobra, bo już późno, a muszę jeszcze zjeść obiad, spakować wszystkie potrzebne rzeczy i w drogę. No ciekawe jaka jutro będzie pogoda... Trzymajcie kciuki, by było słonecznie. Miłego piątku i całego weekendu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz